Welkom!

21 mei 2012 - Utrecht, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Voor de geinteresseerden zal ik proberen af en toe een update te plaatsen in de vorm van reisverhalen en/of foto’s.

Maar alleen als ik échts iets vermakelijks te melden heb: dus no worries over verslagen per (fiets)kilometer ;)

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Oh, en check ook mijn artsen-zonder-grenzen pagina: http://www.actiezondergrenzen.nl/acties/h-l-hellinga/2500-km-zitten-naar-santiago/

doneren kan nog steeds :)

1. Reislogger:
    20 mei 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Natalie:
    21 mei 2012
    leukleukleuk!!!! we gaan je volgen. veel plezier wijfie!
  3. Jan:
    21 mei 2012
    Tuurlijk wil ik weten waar je uithangt!
  4. Saradottie:
    Succes Heleen
    Als je onderweg bent
    Reken maar dat ik je " volg".
    Alles ga ik lezen....
    Dat je pad egaal mag zijn,
    Onderweg gesteund door
    Talloze vrienden
    Thuis aan jou denkend
    In de sfeer van jouw ideaal
    En de 2500 km naar Santiago de Compostela.
  5. Jannie:
    21 mei 2012
    I, i follow... I follow YOU!
    Alleen dan wel via de pc en niet op de fiets.. dat laat ik aan jou over! Het gaat je lukken!! En sterkte met de spierpijn, zadelpijn, vermoeidheid, frustraties, verkeerde afslagen nemen, etc. Just keep smiling! :)
  6. Ina:
    22 mei 2012
    Je kunt naar mijn zin niet vaak genoeg updaten! Maar ondertussen moeten er ook kilometers gemaakt worden; dus heel veel succes daarmee en sterkte én liefs voor de mindere momenten :). En geniet van de mooie momenten!!
  7. Rianne:
    22 mei 2012
    Zet hem op Heleen! En mocht je nou heeeel erg verdwalen en in de Alpen uitkomen, kom je dan gezellig een wijntje drinken :-)
    Liefs Rianne
  8. Saak:
    1 juni 2012
    Succes wijfie!!!! Ga duimen voor een heerlijk weertje! Kus!
  9. Lotte:
    1 juni 2012
    Go Heleen!
    Super tof dat je dit gaat doen!!
    Zet em op
    Xx
  10. Renee Spaans:
    2 juni 2012
    Lieve Heleen, geweldig, dat je dit doet en met zoveel inzet en vertrouwen. Je eerst stop bij ons thuis was heel gezellig en je hebt ons in een mum van tijd geïnspireerd. Wij wensen je een hele mooie reis toe met veel positieve ervaringen (en weinig regen) en veel inspirerende mensen. We gaan je volgen en wensen je heel veel plezier toe!